WyslijTo.pl

Musiałam przesłać duży plik - ponad 100 MB - za duży dla poczty.
Spróbowałam http://wyslijto.pl/
Nie chciałam się rejestrować - na stronie są 2 informacje:
  • Maksymalny rozmiar plików: 500 MB - dla niezalogowanych; 1000 MB - dla zalogowanych
  • maksymalny rozmiar pliku to 100 MB oraz 250 MB dla zarejestrowanych użytkowników
Zaryzykowałam, wypełniłam formularz, plik o wielkości ok. 150 MB ładował się 40 minut.
Otrzymałam:
  • Adres do ściągnięcia pliku,
  • Link do pliku do wklejenia na stronie WWW
  • Link do pliku do wklejenia na forum
  • Link do usunięcia pliku
Odbiorca otrzymał plik :)

2 komentarze:

  1. I od tamtego czasu dostajesz 5 spamów tygodniowo od tego serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciemna strona korzystania z "darmowych" usług. Po skorzystaniu z tego serwisu nie dostawałam spamu od nich. Miałam szczęście? Poza tym moja skrzynka ma bardzo dobry filtr antyspamowy, więc takie działania nie są dla mnie aż tak straszne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...